خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۱
  • ۰

معرفی کتاب، کلیدر


کُلِیدَر رمانی به قلم محمود دولت آبادی است. نام این رمان از روستایی در بخش سرولایت شهرستان نیشابور در پایکوه حیدری گرفته شده که حوادث برخی از قسمت های این رمان در آن رخ میدهد.

زندگی عشایری شرح داده شده در رمان کلیدر و نیز نگاه سنتی به شخصیت های رمان آن را به صورت رمانی کلاسیک درآورده است.کلیدر یک رمان عظیم روستایی است در ۱۰ جلد و بالغ بر ۳ هزار صفحه که او بیش از ۱۵ سال عمرش را صرف نگارش آن کردهاست و حجیمترین رمان فارسی به شمار میرود ؛البته گمان نمیرود که دوباره چنین حادثهای تکرار شود زبانی فخیم و حماسی و بیش از شصت شخصیت که جملگی تمام و کمال پرداخته شده‌اند.رمانی در ستایش کار و زندگی و طبیعت که خود دولت آبادی بارها گفتهاست “دیگر گمان نکنم که نیرو و قدرت و دل و دماغم اجازه بدهد که کاری کاملتر از کلیدر بکنم.کلیدر از جهت کمی و کیفی کاملترین کاری است که من تصور میکردهام که بتوانم و شاید بشود گفت. در برخی جهات از تصور خودم هم زیادتر است.

فروشگاه اینترنتی کتاب شلفی (https://shelffee.com)

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۱)

جالب !!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی