خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۱
  • ۰

کتاب یاب واژه غریبی برای عاشقان کتاب نیست. وقتی کتابی را می خواهید و نمی توانید آن را در میدان انقلاب و اینترنت پیدا کنید باید سراغ کتاب یاب ها بروید. در حال حاضر کتاب یاب های زیادی در تهران فعال هستند، شلفی هم با توجه به حضور در بازار کتاب و خصوصا کتاب های نایاب و کمیاب، به حوزه کتاب یاب وارد شد.

بخش کتاب یاب شلفی
بخش کتاب یاب شلفی

کتاب یاب شلفی چه کمکی به شما می کند؟

داستان بسیار ساده است، شما اطلاعات کتاب مورد نظر خود را برای شلفی ارسال می کنید و کارشناسان کتاب یاب شلفی اقدام به بررسی کتاب خانه ها می کنند و اگر آن را پیدا کردند با شما تماس می گیرند تا مراحل پرداخت و ارسال انجام شود.

بخش کتاب یاب شلفی چه کتاب هایی را می تواند پیدا کند؟

باید دقت داشته باشید کتاب هایی مانند رمان های قدیمی، کتاب های تاریخی، ادبیات و ... در حوزه کاری کتاب یاب شلفی قرار دارند وامکان پیدا کردن کتاب های درسی و دانشگاهی که چاپشان تمام شده وجود ندارد. این موضوع به خاطر بازار کتاب دست دوم است. کار کتاب یاب به طور مستقیم با کتاب های دست دوم مرتبط است و فعالان این بازار معمولا کتاب های دانشگاهی و درسی را خرید و فروش نمی کنند.

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی