خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۰
  • ۰

معرفی کتاب؛ تاریخ تمدن ویل دورانت

تاریخ تمدن (The Story of Civilization) نام مجموعه کتابی است که ولیام جمیز دورانت مشهور به ویل دورانت به‌ همراه همسرش آریل دورانت درباره تاریخ زندگی انسان از دوران پیش از تاریخ تا پایان سده هجدهم نوشته‌اند. ویل دورانت خود می گوید : « تمدن رودی است با دو ساحل اما بیشتر تاریخ نگاران تنها به خود رود توجه دارند . »  این اثر به‌جای پرداختن به جنبه‌ای خاص از تاریخ، با استفاده از آثار مورخان دیگر -از هرودوت تا آرنولد توین‌بی- نگاهی تحلیلی به جوانب مختلف تاریخ بشریت دارد.در حقیقت دورانت در این مجموعه با نگاهی تحلیلی تاریخ تمدن بشری را مورد بررسی قرار داده است. از دیگر آثار ارزشمند این نویسنده مشهور ، ” تاریخ ادبیات انگلیسی” در سال ۱۹۰۴ ، ” تاریخ فلسفه ” در سال ۱۹۲۶ ، ” تصویرهای زندگی ” است که به کمک همسرش آریل دورانت نوشته است.

دورانت و همسرش قصد داشتند نگارش آن را تا تاریخ معاصر غرب (تا سال ۱۹۳۳) ادامه دهند، اما با مرگ تقریباً هم‌زمان آنان، مجموعه تاریخ تمدن تا جلد ۱۱، که اختصاص به دوران ناپلئون دارد، پیش رفت.  در ۶ جلد نخست این مجموعه نام ویل دورانت به‌عنوان نویسنده آمده‌است و آریل دورانت ویراستار است، ولی در جلدهای بعدی هر دو نویسنده هستند.

دو نسخه از تاریخ تمدن به فارسی ترجمه شده است:

شلفی، مرجع خرید کتاب

  • ۹۷/۰۶/۲۳
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی