خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کتاب پنج دفتر فاضل نظری یکی از کتاب های مورد علاقه منه. برای همین تصمیم گرفتم این مطلب رو به این کتاب اختصاص بدهم. کتاب پنج دفتر فاضل نظری در واقع مجموعه ایه که پنج کتاب شعر فاضل نظری رو در خودش جا داده. فاضل نظری کلا 5 کتاب شعر داده که همشون در این مجموعه آورده شده.
بدون تردید شاعرانگی در نظری موج میزنه. اشعارش واقعا روان و دوست داشتنی هستند. واژگان در این شعرها به بهترین شکل ممکن انتخاب شدند و در کنار هم قرار گرفتند. به نظرم در دنیای شعرای معاصر می تونیم نظری رو در جمع ده شاعر بزرگ قرار بدهیم و بدون ترید نظری جز 3 شاعر برتر نسل انقلاب به حساب میاد.
اشعار نظری بیشتر غزل هستند و شاید برای همین هم انقدر مورد توجه نسل جوان قرار گرفتن. نظری 5 دفتر به نام های گریه های امپراتور، اقلیت، آنها، ضد و کتاب منتشر کرده که هر 5 کتاب در پنج دفتر فاضل نظری هستند. یک نکته جالب اینه که بدونید تا الان حدود نیم میلیون نسخه از کتاب های نظری فروخته شده و همه این کتاب ها رو هم سوره مهر منتشر کرده.
در مجموع اکر به شعر علاقه دارید این پنج دفتر فاضل نظری براتون گزینه مناسبی هست. از دستش ندید. سرچی کردم تو اینترنت، دیجیکالا و چند فروشگاه دیگه کتاب را تمام کردند اما شلفی کتار را داره و تخفیف هم زده الان. اگر دوست داشتید کتاب رو تهیه کنید می تونید از لینگ زیر استفاده کنید.
http://shelffee.com/product/پنج-دفتر-فاضل-نظری-قابدارسوره-مهر
امیدوارم باز هم از فاضل نظری بنویسم.
با آرزوی موفقیت برای همه شما
  • ویترین خبر ویترین خبر
  • ۰
  • ۰

سلام دوستان و کتاب خون های عزیز

می خواهم در این وبلاگ مطالبی در مورد کتاب، فرهنگ و خواندن بنویسم. امیدوارم مفید باشه. همین طور تجربیات خودم را در زمینه کتاب خواندن و خرید کتاب تعریف می کنم. تمرکزم روی فروشگاه های اینرتنتی کتاب است. امیدوارم مفید باشه و شما استفاده کنید.

  • ویترین خبر ویترین خبر
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • ویترین خبر ویترین خبر
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • ویترین خبر ویترین خبر