خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۰
  • ۰
کتاب پنج دفتر فاضل نظری یکی از کتاب های مورد علاقه منه. برای همین تصمیم گرفتم این مطلب رو به این کتاب اختصاص بدهم. کتاب پنج دفتر فاضل نظری در واقع مجموعه ایه که پنج کتاب شعر فاضل نظری رو در خودش جا داده. فاضل نظری کلا 5 کتاب شعر داده که همشون در این مجموعه آورده شده.
بدون تردید شاعرانگی در نظری موج میزنه. اشعارش واقعا روان و دوست داشتنی هستند. واژگان در این شعرها به بهترین شکل ممکن انتخاب شدند و در کنار هم قرار گرفتند. به نظرم در دنیای شعرای معاصر می تونیم نظری رو در جمع ده شاعر بزرگ قرار بدهیم و بدون ترید نظری جز 3 شاعر برتر نسل انقلاب به حساب میاد.
اشعار نظری بیشتر غزل هستند و شاید برای همین هم انقدر مورد توجه نسل جوان قرار گرفتن. نظری 5 دفتر به نام های گریه های امپراتور، اقلیت، آنها، ضد و کتاب منتشر کرده که هر 5 کتاب در پنج دفتر فاضل نظری هستند. یک نکته جالب اینه که بدونید تا الان حدود نیم میلیون نسخه از کتاب های نظری فروخته شده و همه این کتاب ها رو هم سوره مهر منتشر کرده.
در مجموع اکر به شعر علاقه دارید این پنج دفتر فاضل نظری براتون گزینه مناسبی هست. از دستش ندید. سرچی کردم تو اینترنت، دیجیکالا و چند فروشگاه دیگه کتاب را تمام کردند اما شلفی کتار را داره و تخفیف هم زده الان. اگر دوست داشتید کتاب رو تهیه کنید می تونید از لینگ زیر استفاده کنید.
http://shelffee.com/product/پنج-دفتر-فاضل-نظری-قابدارسوره-مهر
امیدوارم باز هم از فاضل نظری بنویسم.
با آرزوی موفقیت برای همه شما
  • ۹۷/۰۴/۲۰
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی