خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۰
  • ۰

کتاب نام من سرخ

کتاب نام من سرخ نوشته اورهان پاموک توسط نشر چشمه منتشر شده است. در این پست قصد داریم به این کتاب بپردازیم. داستان این رمان ترکی مربوط به زمان امپراطوری عثمانی و سلطان مراد سوم است. عشق و کشتار دو طرف داستان این رمان تاریخی هنری عاشقانه است.

اورهان پاموک نویسنده کتاب، نویسنده رمان و اهل ترکیه است. اولین نویسنده ترک زبانی است که در کارنامه خود جایزه ادبیات سال را داراست. نشر چشمه هم از سال ۱۳۶۴ کتاب چاپ کرده است. انتشارات چشمه یک سال قبل از شروع کار نشر، کتابفروشی خود را در خیابان کریم‌خان تهران افتتاح کرد که اکنون یکی از کتابفروشی‌های پر رفت‌وآمد در شهر تهران به‌شمار می‌رود. چشمه معمولا کتاب های خوبی را منتشر می کند که مورد استقبال خوانندگان قرار می گیرد.

با توجه به کیفیت داستان، نویسنده و ناشر، شلفی (shelffee.com) خواندن کتاب نام من سرخ را به شما پیشنهاد می کند. خوشحال خواهیم شد نظرات شما را در خصوص این کتاب در کامنت ها داشته باشیم.


  • ۹۷/۰۵/۲۲
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی