خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۰
  • ۰

امروز تصمیم گرفتیم تا کتاب انسان خردمند را معرفی نماییم. کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری یکی از پرفروش ترین کتاب های دنیا و ایران در حوزه خود است. کتاب به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده و ترجمه آن در ایران در مدت زمان کوتاهی به چاپ دوازدهم رسید و به صورت مداوم تجدید چاپ می شود. این کتاب توسط باراک اوباما و بیل گیتس برای خواندن پیشنهاد شده است.

دکتر یووال نوح هراری از دانشگاه آکسفورد دکترای تاریخ دارد و در حال حاضر در دانشگاه عبری اورشلیم تاریخ جهان تدریس می‌کند. همچنین کتاب انسان خداگونه، تاریخ مختصر آینده کتاب دیگری از یووال نوح هراری است که در حقیقت ادامه کتاب انسان خردمند است. این کتاب نیز پیش از این توسط شلفی معرفی شده بود.

اما یک نکته در خصوص این گونه کتاب ها، این کتاب ها عموما تکیه بر علم دارند و این را با اطمینان می دانیم که نظریه های علمی همیشه غلط است (اصل بطلان پذیری نظریه ها). نظریات هر چند هم قوی باشند روزی نظریه علمی بهتری که توان تبیین و پیش بینی بالاتری را دارد جای آنها را خواهد گرفت.

این را گفتیم که بدانید این مطالبی که در کتاب های یک اندیشمند و تاریخ شناس می خواهید الزاما درست نیست. اساسا باید دید نقادانه داشت. کتاب می خوانیم که تحلیلمان تقویت شود، آگاه تر شویم، و بتوانیم بهتر زندگی کنیم. نه اینکه عینا باورهای نویسنده را جایگزین باورهای خود کنیم.

  • ۹۷/۰۵/۲۵
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی