خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۰
  • ۰

لغت‌نامه دهخدا

لغت‌نامه دهخدا کتابی  با شرح و معنی واژه‌های ادبی و تاریخی زبان فارسی است. این لغت‌نامه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اثر علی‌اکبر دهخدا ادیب، لغت‌شناس، سیاست‌مدار و شاعر ایرانی است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرف آن شد.

بدون تردید لغتنامه دهخدا را باید از آثار فاخر فارسی دانست که به عنوان یک کتاب مرجع در تاریخ ادبیات ایران می درخشد.

یک لحظه در نظر بگیرد، 40 سال عمر! دهخدا این سال ها را برای زبان پارسی هزینه کرد. لغتنامه دهخدا شامل بخش بزرگی از واژگان ادبی زبان فارسی، با معنای دقیق، و اشعار و اطلاعاتی درباره آنهاست. این اثر حاوی کلیه لغات فرهنگهای خطی و چاپی فارسی است و در نقل آنها بسیاری از غلط‌های گذشتگان تصحیح شده‌است و بسیاری از لغات ترکی، مغولی، هندی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، روسی و دیگر زبان‌های متداول در زبان فارسی نیز در این فرهنگ آمده‌است. برای صحیح خوانده شدن لغات در جلوی هر کلمه حروف حرکت‌دار به کار رفته‌است. علاوه بر این مزایا، یک دوره مفصل دستور زبان فارسی نیز در لغت‌نامه آمده‌است.

در حال حاضر چند نسخه از لغتناه دهخدا در بازار موجود است. لغتنامه 16 جلدی چاپ دانشگاه تهران،لغتنامه دهخدا 50 جلدی چاپ دانشگاه تهران، لغتنامه دهخدا 15 جلدی چاپ دانشگاه تهران و انتشارات روزنه و ...

  • ۹۷/۰۵/۲۵
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی