خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۱
  • ۰

کتاب خیام اسفندیاری از نفیس ترین و بهترین رباعیات خیام نفیس چاپ نفیس که در ایران چاپ شده است. کتاب خیام اسفندیاری به کوشش سرهنگ اسفندیاری چاپ شده است. بر همین اساس به این کتاب به خیام اسفندیاری شهرت یافته.

 کتاب خیام اسفندیاری (shelffee.com)
کتاب خیام اسفندیاری (shelffee.com)

نسخه‌های بی‌شماری از کتاب خیام در دست است لکن کتاب خیام اسفندیاری از نفیس ترین و بهترین رباعیات خیام نفیس چاپ نفیس که در ایران چاپ شده است. کتاب خیام اسفندیاری به کوشش سرهنگ اسفندیاری چاپ شده است. بر همین اساس به این کتاب به خیام اسفندیاری شهرت یافته است.

خیام اسفندیاری با کیفیتی بسیار نفیس همراه با مینیاتور و خطاطی منحصربه‌فرد چاپ شده است. خیام اسفندیاری نفیس ترین خیامی که در ایران چاپ شده است. این کتاب کلیه رباعیات خیام را با کیفیتی بسیار نفیس همراه با مینیاتور استاد بهزاد و خطاطی منحصربه‌فرد و چاپی بسیار باکیفیت در کاغذ گلاسه ارائه می‌کند. خیام اسفندیاری از کتاب‌های کمیاب به حساب می‌آید که بسیاری از مجموعه‌داران و کلکسیونرها به دنبال آن هستند. اشعار خیام در این کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه آمده است.

شلفی(shelffee.com)، مرجع خرید اینترنتی کتاب

  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی