خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب

در این وبلاگ قصد داریم اقدام به معرفی کتاب و معرفی شیوه ها و سایت های خرید اینترنتی کتاب نماییم. سعی می کنیم فروشگاه های اینرتنتی کتاب را معرفی کنیم که می توانید در آنها کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • ۱
  • ۰

در ادامه پست هایی با عنوان معرفی آثار فاخر فارسی تصمیم گرفتیم کتاب هزار و یک شب را معرفی کنیم. متنی که در ادامه آمده است را از مقدمه کتاب برداشته ایم. این کتاب توسط بنگاه مطبوعاتی ایران – گوتنبرگ چاپ شده است.

کتاب هزار و یک شب (shelffee.com)
کتاب هزار و یک شب (shelffee.com)

کتاب هزار و یک شب کتابی است که اگر حتی اهل کتاب نباشید هم اسم آن به گوشتان خورده است. اما موضوع آن چیست ؟چه کسی آن را نگاشته ؟ در چه سالی اولین بار به عنوان کتاب به چاپ رسیده ؟ همه این سوالات مطالبی است که شاید کنجکاو باشید تا بدانید …

در واقع کتاب پیش رو چیز تازه ای نیست بلکه همان هزار و یک شب محبوب شماست که به کرات نام آنرا شنیده اید ولی آنچه اینک قصد مطالعه آن را دارید اینست که اصالت کلام به نحو شایسته ای رعایت شده است و فقط در بعضی جاها از لحاظ رعایت عفت قلم بعضی لغات و کلمات را حذف و برای اینکه لطمه ای به مفهوم و مضمون کتاب وارد نشود با کلمه ای دیگر جایگزین شده است.

مراجع استفاده برای جمع آوری این کتاب چندین کتاب فارسی و متن کامل عربی و متن روسی و فرانسه است ، نسخه های فارسی عبارتند از نسخه چاپ سنگی مربوط به زمان فتحعلی شاه که در سال ۱۲۶۰ هجری شمسی توسط میرزا عبداللطیف طسوجی تبریزی ترجمه و میرزا سروش اصفهانی هم بجای اشعار عربی اشعار فارسی آورده است و همچنین هزار و یکشب چاپ آقای علی اکبر علمی و موسسه خاور می باشد که مخصوصا نسخه چاپ سنگی مذکورا خیلی بزحمت تهیه شده است.

فروشگاه اینترنتی کتاب شلفی (shelffee.com)

  • ۹۷/۰۶/۱۵
  • ویترین خبر ویترین خبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی